Uy, que frío hoy (Anna)

Idag har först jag och Frida jobbat. Det kom kepsar och Whipping floyd. Sen kom Arvid litegrann. Sen åkte jag på gymnastik. Det gick väldigt bra i första gruppen idag. Även andra gruppen gick faktiskt bra. Allt var tipptopp. Ett barn klämde en fot under en plint. Ett annat fes. Ett tredje gjorde rondat flickis själv.

Nu sitter jag hos mamma och pappa en snabbis innan min gymnastik. Det är bara Esso och Grappo hemma. De är så nytrimmade och fina (fast Grappo ser lite anorektiskt ut).

Här kommer en idolbild.

image1125
Vilken läckerbit! Och det bruna läckra köket sen då!

Nu kommer pappa!

Kommentarer
Postat av: frida

vilken jennifer lopez-ända dessutom! ja ja, jag fattar väl att du har blöja men ändå.

Postat av: Stina

Hahaha...D va länge sen man hörde: Uy, que frio!!
Hade man ju nästan glömt bort.
Hasta luego...elle va d Kasta lego!!

2007-10-12 @ 10:50:18
Postat av: Anna

Hahaha... ja. och Rasta Ranjana. Vi var verkligen flitiga studenter på den tiden.

Puss och kram!

2007-10-16 @ 11:51:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback