Stygge Stig (Ninni)

Idag har jag varit hos mysmorfar Stig. Han är så bra! På alla sätt!

Vi har pratat, fikat och rökt pipa (bara morfar som gjorde det sistnämnda iofs).

174189-1135
Morfargubben

Vi träffas för sällan! Men nu har vi uppdaterat varandra i våra respektive liv.

174189-1134

Raggeragnar, som för dagen har valt en ljusblåaktig färg på sin päls, hänger efter morfar som en igel. Det gör han alltid. Kanske har det att göra med att han vet att det oftast finns en chans på lite godis.

Återigen ber jag om ursäkt för bildkvalitén. Borde nog ringa försäkringsbolaget och kolla eftersom jag inte har hört nåt än. För er som missat det blev min braiga kamera ficktjuvad i Paris.

Nu ska jag jobba en stund. Borde inte ta mer än ett par, tre timmar - om jag är effektiv. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback