Sponsor sökes (Ninni)

Det här med att ragga sponsorer är lite jobbigt... Är det nu så att du som läser det här har ett eget företag, eller har lite inflytande på det ställe du jobbar eller helt enkelt bara är rik, tycker jag du ska fortsätta läsa och och sen ta dig en funderare.

I Mantorp finns närmare hundra gymnastiktjejer (och typ fem killar). Ca 25 av dem har på senare tid utvecklats enormt och i framtiden kommer de att synas mer och mer, inte bara i Mantorp utan även i en del regionala sammanhang. Ditt företag vill synas i samband med dessa gymnaster, believe me.

De enda vi vill ha är t-shirtar. Det är alltså ingen större grej. Lite loggor och så på, kanske nån klatshig slogan. Just nu funderar vi på den här:

Om gymnastik vore enkelt skulle det kallas fotboll.

Men detta är vi naturligtvis villiga att diskutera.

Släng iväg ett mail till mig om du är intresserad.
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Tania

fy vilken dum kommentar!!!!!! :)

Postat av: Anonym

Haha va bra =)

2007-10-22 @ 16:00:16
Postat av: Tania

fotboll är med svårt. fast ja, vi är ju lite mindre viga än gymnasterna. det kan jag ju erkänna.

anna, jag behöver bara en biljett! tror sara va o köpte en idag av er!

2007-10-22 @ 18:01:18
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Ninni

Ja vi vill kaxa upp oss lite. Dissa fotbollskillarna, girlpower och sånt. Fast jag lovar att det är mest på skämt.

2007-10-22 @ 20:27:09
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

säkert det? verkligen? =) tycker ni ska skriva hockey i stället. så alla machomän börjar gråta. haha. nevars.

Anna: ses i morgon? var när hur? hör av dig.

2007-10-22 @ 23:12:10
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Jill

Alltså jag ser humorn i det, men när du skriver "dissa fotbollskillar" då har ni onekligen delat in gumnastik som tjejsport och fotboll som killsport. Det är fel, all idrott är för alla och det vet jag att du tycker också.

Jag kan inte komma på ngt klaschigt nu men kör något med mod. Man måste ha massvis av det om man kliver upp på en bom och slår en massa volter.

2007-10-23 @ 13:17:26
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Sören

ha ha ha..
vad roligt!
Om gymastik vore enkelt skulle det kallas fotboll.
Hmm..det var kaxigt.
och KUL!

det var ett tag sedan jag kikade in här på er sida.
Kände att det var dags igen.

Må så gott!

/Sören

2007-10-23 @ 16:26:15
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Ninni

Jill: Du har rätt, det är inte så jag tycker. På riktigt alltså. Men våra tjejer får höra det ganska ofta, att det är tjejigt med gymnastik. Även om det kanske allra oftast kommer från de killar som håller på med cross, hockey, dirtbiking m.m. Dessutom är det lite skönt att vara politiskt inkorrekt ibland... Lova att du säger till om du kommer på något bra. Vi borde helt klart köra på mod-temat!

Sören: Åh vad kul att se dig här igen!

2007-10-23 @ 23:14:00
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback