Speakandet (Anna)

Idag har det varit handboll igen. Jag speakade. Det gick bra. Jag sa inte fel. Dock ropade jag upp motståndarlaget när de hade satt sig på bänken. Men det kunde ju inte jag veta att de inte tänkte stå kvar där som alla andra lag gör. Men annars gick det bra. (BTW Mantorp förlorade, men första halvlek var riktigt bra!)

Jag ska meddela att en blåvalstestikel kanske väger ett ton. Hela blåvalen kan väga 190 ton. Hans tunga väger som en elefant. Men nog om det.

Ikväll ska jag inte göra nåt. Det ska bli skönt. Jag har lite ont i huvudet. Imorse tittade jag på Napoleon Dynamite. Det var roligt. Det blir nog nåt roligt ikväll med. Eller kanske den nya Beck-filmen... Imorgonbitti blir det iallafall vattengympa. Måndagar är mina stressigaste dagar. Men vaddå, jag ska ju vara ledig ikväll.

Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback