Söndag (Ninni)

Ja då var helgen slut. Men det gör inte så mycket, det händer en hel del kul i veckan. Helgen har för övrigt varit bra, lite halvslapp sådär, som helger ska vara.

Idag var familjen Kellander, minus mamma Eva, på handboll. Som vanligt när det vankas hemmamatch alltså. En riktigt bra match, säsongens första vinst 31-29 mot Warta. Fantastiskt underhållande, lite mer attityd än tidigare och snabbare spel. Nyförvärvet för säsongen, Peter Widenberg, verkar ha tillfört en hel del av ovan nämnda. Kanske Anna ändå inte är årets bästa värvning after all...

Igår kväll var Hanna här. Vi spelade bebop. Mitt rekord är nu 42. Hannas är 219. Fast det är klart, hon har ju spelat dag och natt i en vecka nu. Jag måste nog köpa en sån där. Dessutom planerade vi Halloweenfesten. Det blir en fest av sällan skådat slag...

Kommentarer
Postat av: Pelle

Här försöker man märka ord och få dig att förstå att Bebop är en sorts improvisationsrik jazz. Ingen nappar. Bopit, för helvete, Bopit! Du som är lärarinna och allt. Var är världen på väg???

2007-10-22 @ 17:57:48
Postat av: Ninni

Easy tiger. Få inte en hjärtattack! Nu ska du inte vara en sån där ordmärkare... Det är jobbigt att upprätthålla denna perfekta fasad, du måste tillåta att den ibland krackelerar och att jag visar mig vara... ja, mänsklig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback