Nej nu... (Ninni)

... börjar jag nästan bli lite orolig. Tycker att jag har varit lite tankspridd på sistone, brukar ha hyfsat bra koll på det mesta annars,men på sistone har jag missat en massa småsaker. Hur som, har stressat hela dagen. Måndagar har ett särdeles tufft schema. Ett riktigt intensivt möte på det och sen gympa. Efter gympan tänkte jag passa på att storhandla. Per är på hockey och Ragge var hos Mia. Sagt och gjort, men att handla på CG tar sån tid! För det första är det så gigantiskt och för det andra träffar man alltid minst fem personer som man måste konversera med en stund innan det går att stressa vidare.

När jag väl kom hem, framåt nio, insåg jag att jag har glömt väskan på varuvagnen. Ve och helvetes fasa! Jag har hela mitt liv i handväskan. Åkte tillbaka till CG i 120, höll på att köra över en katt, Ragge for som en pingisboll där bak i bilen. Efter att i panik ha letat runt bland vagnarna (de har väldigt många vagnar på CG...) hittade jag den! Lite kall men oskadd. Tror att jag borde stryka några saker från min agenda. Det är lite mycket nu helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken tur!!!!! ja hade gråtit blod om ja hade glömt min väska...

2007-10-16 @ 08:17:31
Postat av: Ninni

Jag vet... usch så hemskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback