Min helg och så (Anna)

Jag har haft en riktigt skön och trevlig helg. Det vill jag berätta om!

I lördags jobbade jag ju först. Det var lön och lov, och massor barn. Sen på kvällen var jag med Helena. Det varroligt vill jag lova. Först gick vi till Ginghis och åt buffé. Vi åt mycket och länge. Sen mådde vi i allmänhet, Helena i synnerhet lite illa. Då gick vi på långpromenad i linköpings utkanter. Vi tittade på fula hus och fick ragg av två 16-åringar som sa att de älskade oss (Veronica/Isabell och Ellinor/Vickan).

Sen var det söndag. Då fick man sova länge. Det gillade jag. Sen var jag ju som bekant med Ninni och Cici på Ikea. Det var ju ingen höjdare. Sen var jag på Ica Maxi. Det var desto bättre. Jag kölpte nämnligen Tom och Jerry-kex. På kvällen var jag med Macke-Marcus. Vi gick promenad i dryga två timmar och hade roligt som de små barn vi är.

Igår var det måndag och den tillhör för all del inte helgen. Men då var det gymnastik. Det var kul.

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback