Maskar i brödet (Anna)

Nu har jag vart hos tandläkaren och ska åka hem Linköping för frukost och dusch och kanske jobb också.. Jag hade inga hål och ingen tandsten och allt var frid och fröjd. När jag är hos tandläkaren märker jag alltid att jag har en enorm salivproduktion. De får suga med sugen hela tiden och ännu så skvätter det spott om mej. Det är ganska äcklig. Men hey, that´s me!

Nåt som är ännu äckligare är att jag igår i min frukostmacka fick en MASK. En urange liten mask, som kom uppkravlande ur limpan. Det allra äckligaste är att jag har ätit av limpan i två dagar. Jag hoppas inte den har spridit sig till allt annat i mitt skafferi. Borde jag göra en utrensning och mask-kolla allt?

Igår på gymnastiken började vi planera avslutningsuppvisningen (min gymnstik alltså). Jag har många bra förslag. Självklart. Det ska bli roligt.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gud va äckligt....jag skulle spytt

2007-10-19 @ 08:49:39
Postat av: Linda

Uuuäääääääääähh!! du får avmaska hela lägenheten! hoppas du inte e sjuk imorrn! jag vill dansa o bli full! fast i omvänd ordning kanske...

Postat av: Anna

Linda: Jag glömde säga att maskarna låg i den skålen du fick ditt godis i igår...
Alle: Hur går det med huset?

2007-10-21 @ 13:31:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback