Halloween den 3/11 (Ninni)

Okej. Det är ju Halloween snart. Vi är ute lite i sista minuten men den 3/11 ställer Hanna Kruuse, Per och jag till med fest här i Karlsbo. Vi drar igång kl 19 sharp. Alla som vill är välkomna, så länge ni osar senast fre 26/10.

Vi är rädda att vi har missat att bjuda någon eftersom vi är ute lite sent och stressade iväg inbjudningarna. Var därför inte finkänsliga nu, dra iväg ett sms till mig eller Hanna, eller lämna en kommentar här, ifall du/ni vill komma.

Gör det nu. Det här vill ni inte missa.


Kommentarer
Postat av: frida

anna har säkert redan sagt att jag kan komma, men jag är ordentlig och OSA:r här också. såklart att jag kommer!

Postat av: Dag Otto

Härligt!

Jag kommer gärna. Ska bli jättekul att träffa er IRL. Har sett fram emot detta riktigt, riktigt länge. Ragge, Per alla som man läst så mycket om. Jättetack!

Hoppas det finns alkoholfria alternativ för oss nykterister?

MVH

Dag Otto

2007-10-22 @ 17:55:43
Postat av: Ninni

Dag-Otto!

Du är hjärtligt välkommen! Självklart finns det virginvarianter. Kommer Christel och Bill också?

Vänligen,
Ninni

2007-10-22 @ 20:29:05
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Helena

Ännu är det fredag..

Jag kan dock inte säkert säga att jag kommer på maskeraden. Ett nästan-ja is as good as it gets just nu. Vet mer imorgon kanske.

2007-10-26 @ 23:39:06
URL: http://www.missmatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback