Den galopperande detektiven rider igen (Anna)

Hej sviskon. (Bara en frukt jag är sugen på just nu. Eller jag tror det är en frukt...)

Nu står jag och lagar mat, det är inte vanligt. Så passa på och njut medans ni kan. Idag på jobbet har vi inventerat, jag och Frida. Vi har gjort klart alla tröjor så imorn blir det skräp och mössor.

Igår började ju också min vattengympa. Jag hade fått turen att bli placerad i den unga gruppen, det hade även Harriet, Solveig och Margareta. Vi var ett ungt och klämkäckt gäng som entrade den 34gradiga poolen, de i heltäckande baddräkt och jag i en slampig bikini. Gympaledaren hette Roger och såg inte särskilt gymnastisk ut. Det bästa med passet var helt klart vattenmassagen efteråt. Det sämsta var att duscharna var placerade bredvid bassängen med endast ett tygdraperi som skydd mot omvärlden. Nåväl, det är säkert jättebra för kroppen att vattengympa och det är ju gratis så jag ska inte klaga.

Idag har det också äntligen varit någon här och lagat mitt handfat igen. Det har ju inte funkat på ett tag så jag har varit tvungen att tvätta händerna i köket efter mina toalettbesök. Nu funkar det som det ska och det gör även duschen efter att den stackars rörkillen lyckats få bort en fastsittande pingisboll ur avloppsröret. Så nu är alla välkomna att kissa hos mig igen (men inte i duschen).

Nu är maten klar så jag måste lägga upp mina matlådor. Jag skiter i gymnastik i kväll för jag har ont i stjärten (träningsvärk om nån undrar).

So long cowboy.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är!! Har du tid att ses nåt? nästa helg kommer en kompis så då blir de party ifall du är sugen:)

Postat av: Helena

Va? Varför hade du en pingisboll i duschen?

2007-10-10 @ 10:55:47
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anna

Ja Linda, nästa helg kan jag allt parta med er. Det låter ju fina fisken!

2007-10-11 @ 10:49:47
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

Nej Helena, det var inte min pingisboll utan faktiskt katternas.

2007-10-11 @ 10:50:38
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback