Anna (Anna)

Igår var det en lugn och härlig dag. Först jobbade vi, jag, Frida och Pella. Det var bara roligt förutom när internetet inte fungerade, och stämningen gick i botten.

Sen städade jag (ja, det vill säga dammsög. Det är att städa för mig).

På kvällen var jag nmed Linda. Vi hyrde film och åt lösgodis så magarna stod i fyra hörn och kanter. Sen skjutsade jag hem Linda vid typ halv elva. Tidigt va? Det var för att inte rubba Lindas tantvanor... Efter det gick jag och la mig. Sjukt lyxig lördag. Att få SOVA!

Jag har sovit lite idag med. Nu har jag skalat potatis. Jag är hos mamma och pappa. Sen är det handboll. Heja Mantorp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår!! Vilken tur att jag fick åka hem så tidigt, annars hade jag nog inte orkat baka mitt dagliga bröd idag.=)

Postat av: Josephine

Kan tyvärr inte komma den 3/11, vi ska ha kalas här hemma vilket ju var anledningen till att ni tjejer blev framskjutna. Men tack för inbjudan!

Kram

2007-10-21 @ 19:09:25
URL: http://josdi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback