Allmänt (Ninni)

Det händer inte så mycket bloggbart i mitt liv just nu. Jobba, gymnastik, jobba och så lite gymnastik till. Inte så intressant kanske? Men nu är det ju bara fredagen kvar innan det är dags för en veckas behövlig - och ganska välförtjänt, om jag får säga det själv - ledighet.

Humöret är annars alldeles utmärkt. Det händer bra saker i mitt liv. Saker jag blir väldigt glad av. I helgen ska Hanna-panna och jag dessutom vara festfixare och det blir kul det. Frågan är bara vad årets halloween outfit ska bli. Förslag någon? Förra året var Anna och jag Alladin och han slampa, Anna var Alladin och jag var slampa. Blir svårt att toppa det.

Det är kallt så in i attan om morgnarna. Det gillar jag inte. Ragge är inte heller så förtjust eftersom han då tvingas ikläda sig jobbmössan. Han verkar tycka att den förstör hans image.

image1130

Jag har nog inte så mycket mer att komma med idag. Over and out.

Kommentarer
Postat av: grappo

fy fan, ragge ser ju ut som en korsning mellan en tullare och ett stadsbud!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-26 @ 14:50:46
Postat av: Anonym

(och en hora)

2007-10-26 @ 16:34:10
Postat av: Ninni

Ragge känner sig en aning förorättad. Han tycker att det bara måste inhandlas en ny mössa nu. (Som om det vore mössans fel... Mattes kommentar.)

Postat av: Anonym

En hora..... det var kul!!!!!

2007-10-30 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback