What a day! (Ninni)

I dag har det varit riktigt stressigt. Jag har nästan slagit knut på mig själv för att få till det.
Dessutom vaknade jag på fel sida i morse. Allt jag gjorde gick åt helvete. Så kan det vara ibland.

Kvällens gymnastikpass gick bra. Tjejerna (och killen) är så duktiga och gör såna framsteg. Skitkul!
Men, som vi ofta påpekar, gymnastik är en sport för oss tuffa. Anna fick två smällar med blodvite som följd. Jag fick bara en, men det var en riktig pärla. Det blev näsblod och svullen läpp så nu ser jag ut som jag snusar.

I kväll ska jag slappa och kolla på ER. Rättare sagt, jag hoppas att jag ska titta på ER. Vi har ny tv, hårddisk, boxer och grejer och jag fattar ingenting. Jag är nog inte särskilt tekniskt lagd, jag skyller det på dåliga gener. Hur som helst, jag tror att de tog död på seriens enda snygging förra veckan, så nu finns det nog ändå ingen egentlig anledning att fortsätta titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback