Två fläskläppar senare (Anna)

Idag har jag fått två fläskläppar och en huvudnock. Jag har också en pormask på näsan. Sånt tycker jag är äckligt.

Imorse var jag ju hos doktorn också ja. Det var som vanligt kul (not!). Det var studenter som undersökte mig, en som snarkade och en som hade vätska i trumhinnan. Till deras stora glädje fick jag självklart näsblod under undersökningen. De tyckte det var fascinerande. Jag tyckte det var äckligt. Dessutom hade jag glömt borsta tändern på morgonen. Jag väljer mina tillfällen väl. Som när massor studenter ska kolla en i halsen. I alla fall, så går det inte att bränna i min näsa, för jag har sju kärl som blöder i en borren och fem i den andra så skulle de försöka bränna de så skulle de bränna sönder nässkiljeväggen. Så det finns inte så mycket att göra. Jag fick en ny medicin (så nu tar jag å t t a tabletter om dagen) plus att jag ska spruta in olja i näsan varje kväll, så kärlen skyddas av fettet och kanske inte blöder lika lätt. Sprayen var snordyr. Tack så mycket.

Imorn ska jag tvätta håret. Det har jag inte gjort sen i torsdags. I'm Anna, I'm disguasting.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hit så han kan skjutsa hem mig. Jag har inte tränat idag heller. Jag är ju dålig än. Suck. Men by the way gjorde jag sex snygga handvolter idag och 102 där jag slog på arslet. Det tar sig, sa mordbrännaren.

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad jag ser fram emot att se dig imorgon!

Postat av: Linda

Kan du inte bara hälla i lite matolja innan du lägger dig? eller hälla över det i en sån där sprayflaska? Ibland får jag såna snilleblixtar alltså!

2007-11-13 @ 13:32:23
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Marcus

Idag blev det inga handvolter iaf.. Vi hade rullatorer och massa gammelgrejer till uppvisningen på plats, så var inte du där.. :)

2007-11-13 @ 22:49:31
Postat av: Anna

Nej. Men jag kommer på torsdag! Och Karin har redan lovat mig att jag ska få köra rullator.

2007-11-14 @ 10:53:34
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback