Sovmorgon (Anna)

Idag har jag sovit ordentligt. Efter frukosten halv nio gick jag nämligen och la mig igen och läste/sov tills ganska nyss. Nu har jag hjälpt till i hushållet genom att skala potatis. Igårnatt var det någon som ringde hem till mig fem över fyra på natten och efter det kunde jag inte somna om. Så det sov jag igen nu. Sen är det handboll. Sen ska jag hndla på Citty Gross och sen ska jag åka hem. Mer spännande än så blir inte dagen. Fy vad jag är tråkig alltså. Som en kärring. Men så ska jag ju fylla 25 om ett halvår också. Det är väl då man oficiellt blir kärring tror jag. Och man måste vara mogen och vuxen och har egentligen ingen anledning att leva längre.

Hörde ju också från Tania igårkväll att KENT-konserten var asdålig. Fy alltså.

Kommentarer
Postat av: Tania

ja den var skit!

hey, ska vi ses nästa vecka? är borta denna vecka. gör gärna nåt billigt, roligt och underhållande. vet du nåt bra?

Postat av: Anna

Ja! Vi kan bränna eget brännvin och dansa i trappuppgången. Som en egen lite klubb. Det blir billigt! Men härligt! Ja då bestämmer vi det. I alla fall att vi gör nånting...

2007-11-19 @ 10:51:01
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

haha bränner du?? annars kan vi ta droger. jag har fått lära mig att det inte är så farligt om man bara tar de då och då...

2007-11-19 @ 18:08:50
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja men då så! Men du får fixa. Det enda jag kan fixa är några roliga morötter vi kan röka på.

2007-11-20 @ 10:47:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

mm, jag kan fråga kentarna om de har lite. för de tar ju inget förespelning, men tar droger annars som en flicka sa så klokt, :)
annars kan vi plocka svamo i skogen och röka på?

2007-11-20 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback