Söndag (Ninni)

Riktigt skön söndag. Har varit lite småbakis i dag. Vill minnas att jag inte tyckte att jag var särskilt onykter i går. Men jag har sovit med diadem i natt - och det är lite av en bedrift, inte skönt direkt - så det måste jag nog ha varit... Kvällen var bra! Trevligt sällskap och god mat och dryck!

Så i dag har jag jobbat lite och slappat mycket. Vid lunch gjorde vi ett avbrott i slappandet för ett besök hos Cissi och Patrik. Där bjöds det på käk och skratt.

I kväll har vi sett Tarantinos senaste, Death Proof. Han måste ju bara vara så sjuk i huvudet. Filmen var lite för blodig för min smak, kanske inte helt oväntat, men ändå hyfsad söndagsunderhållning. Men det ska erkännas att några scener var så vidriga att jag inte kunde titta.

I morgon väntar en lååång måndag.

Nightie night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback