Nya gymnastikbilder, kul va? (Anna)

Hej gott folk!

Vilken härlig dag idag, inte sant? Först jobbade jag ju. Vi var hela gänget idag. Det är alltid kul.

Sen var det gymnastik som gällde som vanligt. Vi tränade i T1-hallen och hade det så roligt så. Alla var jätteduktiga idag. Vi var typ tolv stycken barn och tre fröknar. Det är ju helt perfekt. Varsågod, håll till godo med några av alla roliga bilder. 


174189-1164
Anna och Elin hängde tandem.

174189-1172
Alicia är på väg ur en volt och ser lite rolig ut.

174189-1167
Ebba jobbade på sin pikering. Hej och hå vad det går.

174189-1170
Ibland går det inte riktigt som det ska. Då får man vara stark. Det är jag. Här kommer Linnéa flygande från en rondat och ska göra en flickis.

174189-1169
Nu så, blev den jättefin!

174189-1168
Alicia tränade flickisar (som inte alls är sneda egentligen...)

174189-1166
... medan mamma Susanne till barnens stora glädje gjorde snygga (?) ljushopp i hoppgropen. Vi hoppas att hon börjar i gruppen snart och beräknar att hon kommer att klara av ett ljushopp sommaren 2010.


Nu ska jag titta på fotbollen med min pappa. Jag ska sova här i natt. Jag ska också dricka en läsk nu.

(Ja, jag såg på Babben med min mamma, och ja, jag skäms över det och förväntar mig någon form av bestraffning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback