Lååångt inlägg med massor gymnastikbilder. Yippee!!! (Ninni)

Hej hopp.

Gårdagen var bra vill jag lova! Jobbet var tipptopp. Det är så att vara lärare förstår ni, en del dagar blir så där bra att de finns som en energireserv i flera veckor. Men sen fick jag stressa till gympan. Vi hade nämligen lagt en kurs i passningsteknik (alltså hur man tar emot hjälper/tar emot gymnasterna när de gör olika moment - för den oinvigde) på vårt vanliga träningspass. Nu kom fem extratränare från olika klubbar och det kallar jag lyx. Det var så roligt!

Mindre roligt var att när jag skulle byta om insåg jag att jag hade råkat få med mig byxorna som jag hade i T1 i lördags. Alltså samma byxor som sprack i rumpan när jag gjorde en volt. Och nu talar vi inget litet diskret hål utan ett bautahål. Jag fick gå och skämmas tills Per, bless him, kom upp med ett nytt par. Detta tyckte barnen naturligtvis var hysteriskt roligt. Alltid kul att glädja någon.
 
image1180
Här är Julia på i färd med att skruva efter att ha voltat. En nästan perfekt barani. Lugi passar.

image1181
Alicia på väg ur en grupperad volt.

image1182
Man måste vara teknisk ibland. Det är varken Anna eller jag. Det var någon nolla som hade sabbat vår trampett.

image1183
Här visar Lugi på Linnéa hur man passar på hjulningar.

image1184
Och som vanligt kastade Anna och jag barn. Här Lovisa...

image1185
.. och här Josse.

Så. Nu tror jag allas sug efter gympabilder är fixat för den här gången.

Efter gympan var det kör. Anna blev sockerlåg och fnissig, jag var tröttfnissig och mamma blev sur. Men annars var det kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback