Jag hoppas på Internet snart (Anna)

Jag hoppas att jag får mitt internet och min kamera snart så jag kan komma igång och blogga snart på riktigt. Jag lovar, det blir ingen självcensur här inte. Jag skiter ju lite i vad folk tycker om mig. Jag är lite fucked up i huvudet, men hey, det vet jag om. Jag har dålig humor och älskar att vara ful på kort. Man måste kunna bjuda på sig själv. Jag får nog starta en egen blogg.

Matchen gick by the way som vanligt käpprätt åt helvete. Mantorp är lite för dåliga för allsvenskan. Sorgligt men sant. Förutom en liten målskyttsmiss i matchens början skötte jag dock min uppgift galant.

Jag gillar stekta saker (de är oftast så fettiga och goda) så nu blir det stekt ägg, stekt potatis och stekt kalkonbacon. Helst knaprigt.

Ikväll ska jag även äta popcorn och titta på film och få kattstjärtar i ansiktet som vanligt. Jag vet inte varför, men det är helt sanslöst vad mina katter gillar att spänna upp rumpan i huvudet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback