I'm back! (Ninni)

Jag är hemma från jobbet för jag är sjuk. Det är ju aldrig kul.

1) Det är äckligt att ha feber och hosta, och jobbigt att vara trött hela tiden.
2) Jag missar roliga saker. På jobbet och andra ställen.
3) Det är inte nog med 1 och 2, dessutom har jag dåligt samvete för att de kära kollegorna måste täcka upp för mig.

Det enda positiva är att min vanligtvis ganska gälla stämma har fått en sexig whiskeyhes touch, som Phoebe i vänner ni vet. Jag går här hemma och sjunger sticky, sticky shoooes för mig själv.

Jag fördriver tiden med att läsa, sova, maila nära och kära, kolla på film och sova lite till. Ragnar är ju så klart hemma och håller mig sällskap också. Läste ut Sömntuta av Mark Billingham förut, den var riktigt ruggig men lämnar i övrigt inga större intryck. Nästa bok på tur är boken till nästa veckas bokcirkel, Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón. Hoppas att den är bra.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback