Hjärtinfarkt på fel sida (Anna)

Jag har så ont i min högerarm förstår ni. Och i bröstet (på höger sida). Så jag inte kan lyfta armen, eller andas tungt. Det liksom sticker. Är det nån som vet vad det kan vara?

Nu ska jag inte dravla om en massa oviktig skit. Nu ska jag snacka gymnastik som vanligt. Vi har ju haft uppvisning idag. Barnen var helt sjukt duktiga. De har aldrig varit så bra! Detsamma kan man tyvärr inte säga om Mantorps handbollslag som fick spö. Jag var inte riktigt på hugget som speaker idag heller.

Sen har jag varit och sjungit i kyrkan. Det var mycket ljus och ledsna människor.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Det blir väl nåt slappt. Jag kanske stannar i Mantorp. Eller så gör jag det inte. Just det!

Fan vad roligt det var igår alltså. Men nu är det en ny arbetsvecka framför en och inget roligt alls nästa helg. Eller? Är det nåt som händer då? Helgen efter det ska vi till T1-hallen igen (vi var ju där igår 14-17). Det är också KENT-konsert. Men jag har ju ingen biljett och får sitta hemma och önska mig bort istället.

Puss och hej - leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback