Bloggtorka (Anna)

Ja vi vet att vi bloggar dåligt. Men vi är dåliga. Jag är sjuk. Ninni är sjuk.

Igår till exempel, var jag och handlade på Ica Signalen. Sen tittade jag på teve. Är det nåt att blogga om? Är det det? VA? Nej, just det. I fredags tittade jag på idol. I torsdags var jag på kör.

Jag har inte rört på mig på två veckor, för jag har varit sjuk. Byxorna börjar sitta lite tajt.

Imorn ska jag till doktorn. Jag hoppas på att bränna i näsan. Nu har jag näsblod varje dag. Några gånger. Jag har även spytt 6 mornar i rad. Snor blandat med äppeljuice, eller apelsinjuice.

Ni ser. Det här blir inget intressant.

Idag är det pappa-lunch (lagad av mamma dock) i Mantorp. Vi har tittat på film från Paris. Det var kul. Ninni är ganska dålig på att filma. Jag har väldigt sneda tänder. I övrigt är familjen perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback