Uppsvälld mage (Anna)

Idag fick jag gå hem från jobbet en timma tidigare för jag hade så ont i magen. Jag är uppsvälld som en ballong. Det känns som knivar därinne. Och nej, Arvid och Mats, jag är inte bara fisig...

Jag har också fått en skiva med musik av Arvid idag. Det var hela härliga 41 album, och alla jag har lyssnat på än så länge är jättebra! Recensioner kommer efter hand (Tania är ju lite intresserad iallafall...).

Nä, nu ska jag spela tetris på mitt Nintendo DS Lite och sen är det Grey's Anatomy. Sen kommer Linus hit och vi ska fira min födelsedag, bättre sent än aldrig. Igårkväll tittade vi förresten på Balls of Steel, som jag fick av Arvid i present. Det är så sjukt roligt. Roligast är Man Tester. Hon driver med killar. Det går inte att förklara hur roligt det är. Jag ska ha en Balls of Steel-fest snart, tror jag.

http://www.funny-videos.co.uk/videoTheManTrapbos.html

Bered er på att skratta ihjäl er. Ni måste titta på detta!

Kommentarer
Postat av: Alle

va spelet bra? jag tror du valde rätt, de i ju så svårt att välja ibland. kram kram

2007-05-03 @ 08:27:06
Postat av: Anna

Ja det var jättebra! Man jag kommer nog handla det andra med... jag är ju shopoholic... Tack för minigolfrundan!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback