Sjuk (Anna)

Idag är jag sjuk, som vanligt. Jag spydde på morgonen (snor/slem). Det var inte kul. Och det var väldigt äckligt. Men det är ju jag med.

Annars har jag jobbat. Arvid var snäll och gav mig en present idag, en trisslott. Jag vann inte men att skrapa är hela nöjet för mig. Det får inte bli något fnös kvar på hela lotten! (Jag fick även en sån där lampa som visar siffrorna på väggen.)

Ikväll skulle jag ha gått på utegympan men jag hann inte. Jag kom hem fem över halv sju och den börjar ju sju i Sya. Och nog för att "röda" blixten är snabb, men jag var ju tvungen att byta om och packa och så. Så istället har jag inte alls gått en promenad som jag sa att jag skulle göra, utan bara suttit framför datorn. Jag är en sån nörd.

image420
Jag lyssnar just nu på: The Shins


Kommentarer
Postat av: tania

va? i sya?? haha kul grej

2007-05-28 @ 20:41:32
Postat av: Anna

ja på skidstadion...

Postat av: tania

ser inte kommentarerna

2007-05-28 @ 20:56:22
Postat av: Tania

men det ser ju ut att vara röda banor runt? finns dt?. jag är på bara för att det är i sya. kan jag smyga på mitt gamla hus med.

2007-05-28 @ 21:32:16
Postat av: Anna

ja men kan du måndagkvällar klockan sju då? puss

2007-05-29 @ 09:20:12
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

egentligen kan ja inte det. men nån gång ska jag fan följa med. kan ta ledigt. :)
men serilst. bilden nedan är väl inte från sya va? utan nån allmän bild på gympa?

2007-05-29 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback