Onödig dag i skolan (Anna)

Idag hade vi synops-genomgång i två timmar, vårat tog 5 minuter sen fick man sitta resten av tiden och lyssna på alla andra (nördar). Det kändes jätteonödigt.

Idag är jag lite slapp som vanligt. Jag ska plugga lite. Jag är inte riktigt klar än faktiskt... Otippat va, jag som är so ambitiös?!?

Idag fick jag 5 nya skivor och en film. Man blir så lycklig då. Jag har så mycket bra musik att lyssna på nu!

Ikväll är det gymnastik. Först ska jag å Lina gå på stan, för jag måste byta en av presenterna jag fick av honom (en skiva som jag redan hade).

I tisdags var ju för övrigt jag och Alle och spelade minigolf i Berg. Det var jätteroligt. Vi var lika dåliga båda två, och därför spelade vi efter egna regler. Det var många bollar som man fick köra om. Om man missade tillexempel. Då gick slaget om. Det var jättekul. Annars blir jag ju så sur när jag spelar. Men vi hade bara roligt.

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.

174189-311
Weeping Willows senaste skiva är sjukt bra.... Den tröttnar jag visst aldrig på.

Kommentarer
Postat av: Tania

DEN ÄR UNDERBAR!

2007-05-03 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback