Nagellack (Anna)

Naglack (som det heter i folkmun) är en sak som jag ALDRIG skulle ta på mig. Långa naglar är nåt jag aldrig skulle ha. Det är sjukt äckligt, tycker jag. Finklippta gitarr/gymnastiknaglar ska det vara.

image370

Varför?

image371

VARFÖR?


Dessutom sparar jag tid (Hej, ska vi va idag? Nej jag kan inte, jag måste fila naglarna) och pengar (Åhh vilket fint glitterrosa naglack för bara 400 kr, det bara måste jag ha!) på mina fräscha korta naglar. Och man slipper riva sig i näsan när man måste pilla....

Imorgon bitti ska jag spela squash med Arvid. Haha




PS! Jag trodde det var onsdag. Inte fan var det nån Grey's anatomy idag inte.... Suck. Jag går och lägger mig stället. Fast då kommer väl Linus komma hem från sin träning och väcka mej lagom när man lyckas somna...

Kommentarer
Postat av: Tania

det är ALLTID lika skönt att höra att någon är som jag när det gäller sånt där. naglar? vad är det?

2007-05-16 @ 00:22:23
Postat av: Josephine

Korta naglar is the shit! Fan va jag tycker det är äckligt o höra folk som kliar sig med långa naglar...riv riv riv riv!

Postat av: Helena

Men jag tycker att långa riktiga naglar är värre än plast, de framkallar kräkkänslor. Men det är väl lika ohygieniskt med vilket som.. Men jag älskar frisörer med långa naglar!

2007-05-16 @ 08:18:30
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Tania

alltså när jag var liten var det bästa som fanns när mamma jkliade mig på ryggen med långa naglar. det ska jag erkänna.

2007-05-16 @ 11:48:36
Postat av: Anna

Jag håller med helena om frisörerna... gud vad skönt det är när de schamponerar och masserar en i hårbotten... mmm...

2007-05-16 @ 14:53:29
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

men IDAG är det onsdag, så då är det Grey's. jihoooooo (osv...)

2007-05-16 @ 17:25:14
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback