Min dag (Ninni)

Vilken kalasdag. Jag erkänner, jag har inte gjort någonting i dag.

I morse var jag lite bakis efter en helt fantastisk kväll hos Malin och Jens. De bjöd på en av mina favoritförrätter, Kokt östgötasparris (både grön och vit) med rostade pinjenötter, massor parmesanost och olivolja. Det var det godaste jag ätit på väldigt länge. Till denna underbara mat var vi ju naturligtvis tvungna att prova några olika viner, därav baksmällan.
image373
Dagen har till stor del spenderats på soffan tillsammans med myshunden. Jag läser en sån bra bok Påven Johanna och det är omöjligt att sluta läsa. Har läst närmare 350 sidor idag och börjar känna mig lite sorgsen över att boken snart är slut.

Under tiden som jag har slappat har Per jobbat i trädgården. Baksidan börjar ta sig nu. Jag måste kräva tillbaka kameran av lillasyster så jag kan ta lite kort.

Anna har förövrigt tillbringat dagen i Västergötland med en massa tanter och farbröder. Hon har nämligen varit på körresa. Hihihi..

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback