Liseberg (Anna)

I torsdags var jag och Arvid i paradiset, nämligen på Liseberg. Det är det bästa stället jag vet, jag ÄÄÄLSKAR att åka karuseller (bergochdalbanor). Vi åkte:

Balder, 6 ggr

image397 

Kanonen 3 ggr

image398

Lisebergbanan 3 ggr

image399

Uppswinget 3 ggr

image400

Spinrock 2 ggr

image401

Uppskjutet

image402

Pandavision

image403

Flumride

image405

Tornado

image406

Sagoslottet

image407


Jag tror att det var allt. Det var den bästa dagen på länge, lätt den bästa dagen i år. Och förra.

Hela resan var helt perfekt faktiskt. Vi hade så roligt och Arvid stod ut med mig hela dagen. Det ska han ha en eloge för. Min mamma är så imponerad och tacksam att han "tog sig an" mig en hel dag.

Så här roligt hade vi:

image408


Som ni ser hade vi likadana träningsoveraller på oss. Det gick inte obemärkt förbi hos någon. Alla tittade och pekade på oss och de fjortonåriga tjejerna pep: "Åh titta de har likadana träningsoveraller, så guuulligt". Dessutom var det några som frågade om vi var gifta. Och vi fick många komplimanger för våra dressar.

image409

(Det här är jag i Uppswinget, när Arvid "mådde illa" en gång)


Kommentarer
Postat av: Tania

jag vill med åka dit? nån mer gång i sommar?

2007-05-27 @ 20:59:14
Postat av: Linda

Kom på att vi borde fira med att äta på Ming på torsdag! På?

Postat av: Alle

fy vad avundsjuk jag blir.....håller med att ni var riktigt söta ihop, det var bara husvagnen som fattades. kram

2007-05-28 @ 08:27:55
Postat av: Anna

Jag kan åka dit hur många gånger som helst till! Men helst när det är som i torsdags... INGEN KÖ! Yippi!
MING är bokat...
Ja om vi hade haft en husvagn kunde vi sovit över natt och gått en dag till... Det hade varit nåt det!

2007-05-28 @ 18:49:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

ok. men vi tar en dag snart då? innan skolan slutar och det är massa folk? en vardag? jag kan på onsdagar. pleeeeeeaaaase. :)

2007-05-28 @ 19:24:30
Postat av: Anna

Nästa onsdag är det ju röd dag så kommer det ju vara massor folk. När slutar skolorna?

2007-05-28 @ 20:13:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

hm. det är väl olika när de slutar. hm... ja men vi får pricka in nån dag när vi vet det ska spöregna haha. jag blev sjukt peppad i alla fall av dina bilder.

2007-05-29 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback