Jag har jävligt bra stil... (Anna)

Jag är förmodligen en modeikon för rätt många... Här kommer lite fakta om vad jag gärna har på mig, och vad jag vågar vägra!

Jag ÄLSKAR:

Gympadojor
T-shirts med motiv, gärna roliga
Jeans, EJ tighta

Jag VÄGRAR ANVÄNDA:

Smink till vardags
Klackskor (nä då tar jag nog hellre livet av mig...)
Något uringat
Något glittrigt
Päls
Stringtrosor

Jag handlar alla min kläder på Sportif Unlimited, en affär mitt i staden på Storgatan. Trevlig personal har de där också... Och sjukt snygga kläder. Och personal för den delen...

Ja, lite reklam  för Sportif visst.... Sitter aldrig fel. Kom dit och handla!

(I love being märkesbög and shopoholic. Finns inget bättre än känslan när man köpt sig något riktigt fint att ha på sig...)



Kommentarer
Postat av: Tania

det där är en beskrivning av mig. :)
precis allt stämmer...
skönt med nån mer än jag.
har inte du heller 40 000 skönhetsprodukter hemma? Typ body lotion för 500 och tre olika handkrämer och fem olika underlagskrämer o skit?
jag har en mascara, en kajal och body lotion från nivea..

2007-05-12 @ 19:12:33
Postat av: Anonym

haha... ja har faktiskt en underlagskräm och jag använder den säkert... en gång i månaden... eller... hahaha... men den är från makeupstore. Jag brukar köpa alla saker där eftersom de inte testar nåt på djur. Men man brukar ju få slänga grejerna efter ett tag då de börjar ruttna i "nessecären" (en plastpåse).

2007-05-13 @ 20:17:56
Postat av: Anna

(oj det var från mej)

Postat av: Tania

haha plastpåsen e klockren. när man sover borta. då tar jag fram plastpåsen med tandkräm o tandborste. det är precis lagom fint. bättre än att lägga direkt i väskan kanske. ibland tänker jag mig för. :)

2007-05-13 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback