Grattis Arvid (Anna)

Idag fyllde Arvid år. Det firades med pompa och ståt. Först åt jag och Arvid på Ming. Jag tror att jag uppskattade det mer än födelsedagsbarnet, faktiskt. Sen kom Pelle till Sportif med bakverk (ett sockerfritt till mig).

174189-334

Sen var det dags för presentutdelningen.

174189-337

Härliga filmer av Pelle.

174189-336

174189-335

En fin stor radiostyrdbil av mig och Mats. Och sorry killar, men jag var helt klart bästa på att köra (styra) den.

(Jag tror att Arvid, liksom Josephine, har en inövad fotomin. Eller vad tror ni?)

Även Bill var på besök.

174189-338

När jag får barn ska den/det vara som Bill. Han bara skrattar och är söt som ja... ett sött barn?


Ikväll har jag varit på gymnastik, med mina feta tår. Det var jättekul. Nu ska vi sova här i hushållet. Godnatt!

PS. Imorn är det spa.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hmmm, Arvid kör på den förvånade minen, inte riktigt min grej. Men det kanske beror på att han just fått presenter... Själv skulle jag rekomendera den lite mer söta/snygga minen, den går bättre hem.

Jag ser dock att även lilla Bill kör den förvånade minen, är detta någonspecialgrej på Sportif?

Kram

Postat av: Alle

vadå feta tår? har de svällt?

2007-05-09 @ 09:35:57
Postat av: Tania

hallå. schlager på lördag? Hos mej? vill du komma? hör med de andra med.

2007-05-09 @ 13:04:55
Postat av: Josephine

Alle: Du frågar Anna om feta tår, men skriver inget till mig om mitt ryggont!

Jag bortser från att du ringde till mig igår nu!

2007-05-09 @ 16:36:56
Postat av: Anna

Till Tania: Vi ska vara hos cici och titta. Du vill inte komma dit till dras megatv istället. Tack för spat. Det var härligt. Kram

Alle: Ja men nu är de nästan normala igen!

Josse: Menar du att Arvid inte är snygg(söt när han ser förvånad ut? Och ja, du har rätt i att Arvid och Bill har lika miner... haha

2007-05-09 @ 17:22:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

bill är kanske den sötaste ungen jag sett i hela mitt liv!

2007-05-09 @ 20:48:11
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anna

And he´s even better IRL!!!

Ses på lördag då!

2007-05-09 @ 20:54:02
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback