Examen (Ninni)

I lördags var det så dags för den stora dagen. Min Examen. Jag har väntat i tre och ett halvt år. Naevars, det har ju varit kul också men det är skönt att lägga studentlivet bakom sig.

174189-296
Först var det diplomering i Konsert & Kongress. Eller ja, diplomet var ett wordsdokument i stil med de diplom Anna och jag gör till våra femåriga gymnaster... Men ändå! Det var även tal och musik för att få oss i rätt examensstämning.

174189-297
Cicci och jag har genomlidit studenttiden tillsammans fast vi har haft mycket kul också.

174189-298
Jag är så glad att min lilla farmor hade ork att närvara! Hon är så fin!

174189-299
Storasyster och lillasyster Kellander.

174189-302
Efter diplomeringen bar det av till Karlsbo. Där blev det mat och tårta. Världens bästa morfar uppvaktade mig med visdomsorden "
Slå inte fröna för hårt". Det ska jag tänka på...

image306
Vinet flödade och stämningen var på topp! I mitten ses Gulla, kommatant och min personliga skrivcoach. Tack för all hjälp!  Stort tack även till Barbro, till vänster i bild, och Rolf för att ni kom och för fina presenter!

image307
Inte ett öga var torrt när pappa Jim höll tal.

174189-305
Jag gjorde också min plikt som talare.

174189-301
Min gamla bästis, puddingen John. Jag är så glad att han, Pappa Staffan och mamma Berit kunde komma!

image309
Gulliga Hanna och gulliga Per! Ni är toppen!

174189-300
Pappa Jim, Pers mamma Mia, Mamma Eva och Pers pappa Janne. En miljon tack!

image308
Ett stort tack även till Anna-panna.

Tack även till Cici som tagit de flesta av bilderna, men inte finns med på någon bild själv.

Det här blev visst som ett tacktal på Oscarsgalan... Men jag är sååå tacksamt för allt! Särskilt tack till mamma, pappa, syrran och Per såklart. Bilder på de fina presenterna kommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gör ett inlägg med tårtan också!

Postat av: Ninni

Jag har lagt in ett kort i arkivet så du får göra ett eget inlägg. Puss.

2007-05-02 @ 10:17:47
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

JÄTTEFIN klänning Anna!

2007-05-04 @ 21:22:01
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback