Det Får Inte Regna Imorgon (Ninni)

Imorgon sak jag gå till jobbet i balklänning. Om jag kommer i den vill säga, har inte provat än, men det är nog lugnt. Min skola firar 25 år imorgon. Det firas med bal på dagen och öppet hus, med allsång och annat kul, på kvällen. Kom gärna och kolla, alla är välkomna. Vi håller på från 17.30 till 21.  Nästan all action är utomhus och vädret ser inte helt lovande ut. Det ska bli skoj men det blir en lång dag.

På lördag ska jag och modellhunden på utställning i Medevi. Det är Ragge som ska ställas ut ifall nån undrar. Då ska vi spöa skiten ur de andra små mopsarna. Därefter blir det järnet in till T1-hallen för gymnastikavslutning.

Imorgon bitti händer något lite småspännande... Ni får se själva vad det är, men det känns lite läskigt.

Kommentarer
Postat av: Anne

Oj vilka tjusiga tjejer som man möttes av när man läste corren i morse.

2007-06-01 @ 07:03:14
Postat av: Alexandra

fina kort...men ja skulle även velat se när ni stod på händer. ses ikväll kram

2007-06-01 @ 08:57:22
Postat av: Anna

Tack så mycket, Anne och Alle, ja d skulle vart kul (när jag stod på huvet), för det kostade mej ett blåmärke på benet helt i onödan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback