Tack Stina O! (Ninni)

Idag har det gått i 120. Mina kära elever har varit så roliga idag, men det kan jag ju tyvärr inte berätta om... När kidsen slutade hade jag först arbetslagsmöte och sen möte med jubiléeumsgruppen. Skolan fyller 25 i juni och det ska ju firas. När det gäller att planera tillställningar är jag rätt kvinna på rätt plats.

Därefter var det ilfart till gymnastiken. Genrepet med småtjejerna inför helgen gick bra, men det kanske betyder bad luck. När jag kom hem hade Päronet köpt sushi - en bra avslutning på en bra dag.

Dagens bästa var att jag fick ett mycket roligt och oväntat svar på ett mail jag skickade i helgen! Ibland behövs det inte mycket för att förgylla ens vardag.

image228
Det är tydligen veckan då vi laddar upp bilder på släkten. Här är jag, vår moster Lena och vår morfar Stig på han födelsedag. Man kan inte tro att han är 86, vår mysmorfar.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback