Roligt i simhallen (Anna)

Det tycker jag alltid att det är. Jag blir som barn på nytt. Jag och Cici var i simhallen igår och lekte lite. Där var även Anders, Stefan, Andreas och sen Marcus (och några vänner till dem). Cici och jag lekte med en skumkrokodil och hade mycket roligt. Och jag vill passa på att ge Cici en offentlig ursäkt för att jag spottade henne i munnen.

Man luktar klor i femton dar efter man varit i simhallen. Det kvittar hur mycket man duschar.

Idag måste jag ringa och höra om permanenten. Den som inte syns, ni vet.

Just nu håller jag på och tvättar och snart ska jag till skolan. Liten föreläsning idag. Det är väl bäst att göra sig i ordning (vilket i mitt fall innebär att sätta på sig träningsbyxor och smörja in ansiktet med hud kräm. Ibland är det skönt att vara slapp och killig som jag är...)

Kissarna hälsar (de är ju inte riktigt lika söta nu när man sett Silver...)

image191
Lady's bad look (hon blev nog lite irreterad när hon sov så skönt och så kommer jag och stör...)

image192
Timon har också varit liten och söt, här cirka tre månader gammal.

Kommentarer
Postat av: Tania

skönt o höra att de finns nån mer som jag. sminkar mig gör ja nån gång i veckan. mjukisbyxor är världens bästa plagg, keps är bra att ha med. =)

2007-03-19 @ 11:34:32
Postat av: Anna

Ah...keps... det har jag missat. Bättre än mitt pannband som jag brukar ha.

Postat av: frida

neej, du är ju så fin i ditt pannband!

2007-03-19 @ 15:04:23
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Tania

keps e så bra. man syns liksom inte. =) haha och håreat kan vara otvättat sedan fyra veckor.. ingen som ser (du som hr långt hår får sätta det i en toffs o gömma under tröjan ...

seriöst, är det någon som går med jeans hemma? det är en omöjlighet för mig.

2007-03-19 @ 16:36:20
Postat av: Josephine

AHHHHH ANNA!!! Du har ju särskrivit hudkräm, ajjabajja! Hahahaha!

Tycker dina kissekatter är oerhört söta, de verkar ju definitivt vara mer sällskapliga än mina iaf!

Kram!

2007-03-19 @ 17:44:23
Postat av: Tania

josse vi kan låtsas som att det står hud OCH kräm. =)

2007-03-19 @ 18:50:49
Postat av: Helena

Jag har jeans hemma, men det är för att jag inte äger några sköna mjukisar. Måste skaffa..

Spottade du cici i munnen, hon hade ju kunnat få aids, eller hur var det..? Får fråga Stina om det.


2007-03-19 @ 21:38:27
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vet det där med hudkräm, men jag orkade inte ändra. Jag tänkte det vore roligt om ni hade något att klaga på när min svenska i övrigt är så perfekt.

Helena, köp dej ett par mjukisbrallor ögonaböj, jag är helt på Tanias linje. No jeans at home, borde vara en grundlag.

Jo visst är kissekatterna mina keliga, lite väl ibland. Tex på nätterna när jag hellre vill sova.

(och tack frida för komplimangen. Pannband = sexigt.)

2007-03-19 @ 23:14:17
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

Så fort man kommer innanför dörren hemma förvandlas jeansen till ett par stenhårda, elaka, kliande, och hemska saker. de måste bara av!

det bästa med mjukisar är att de kan vara HUR fula som helst. Bara de är sköna. Man kan alltid skylla på att det är just mjukisar.

2007-03-20 @ 06:16:45
Postat av: Anna

jag brukar alltid gå naken hemma.

2007-03-20 @ 10:37:44
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Josephine

Är det därför alla grannar är så trevliga o alltid plingar på??

2007-03-20 @ 16:23:04
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, jag undrade faktiskt varför herrn mittemot behövde låna så mycket toapapper....

2007-03-20 @ 19:11:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback