Pannkakor och läsk sådär på kvällskvisten... (Anna)

Det är vad jag äter nu. Jag är så nyttig. Speciellt eftersom jag har cirka en deciliter socker på varje pannkaka...

Idag var det många olyckor på gymnastiken. En tjej snubblade på sina byxor typ en meter framför trampetten och trillade rakt in i den och slog lite ihjäl sig. Det var tyvärr en av dem som är allra duktiagst på trampett också, så nu kommer väl hon bli rädd för den. Typiskt. Sen var det några mer som gjorde riktiga vurpor, en voltade till exempel över hela tjockmattan och landade på golvet/en mamma.

Dessutom, så sträckte sig Marcus i ljumsken på vår gymnastik. Har ni hört nåt så hemskt. Hur stora är oddsen att han överlever det?

Imorn ska jag till sjukhuset som vanligt. Jag ska till reumatologen. Idag har jag haft sjukt ont i mina höfter.

Ses på lördag!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ajajajaj, vilken mammma var det?

2007-03-09 @ 07:08:45
Postat av: Anna

susanne avelöv... typiskt...

Postat av: Josephine

Jaa då var det ju ingen mjuk landning precis...attans!

2007-03-10 @ 06:47:00
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Tania

wohoooo The Ark!

sorry att ja inte kom. ska vi boka nästa fredag? om du kan då? en utgång kanske?

2007-03-10 @ 22:59:42
Postat av: Anna

Ja, det kan vi göra. Jag tror att jag kan då. Ja det var synd, men tha ark vann ju iallfall... Hoppas att du mår bättre. Kramen!

2007-03-11 @ 13:12:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Cici

ey ey, var är bilderna från igår?

2007-03-11 @ 13:26:34
URL: http://danielscecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback