Men alla kan väl kissa rakt fram... förutom tjejer då... (Anna)

Imorrn så smäller... Personalfest. Det blir lite ghingis, lite bowling, lite platens och mycket alkohol...

Idag har jag först fixat det där med medaljerna på morgonen. Eller rättare sagt, Hans på LGS fixade det åt mej. Så jag hann dammsuga innan jobbet. Det var så roligt att jobba som alltid.

Jag har köpt en väldigt otippad grej idag. Det är så lite jag som det kan vara: En locktång till ögonfransarna. Jo det är sant. Den är batteridriven och blir varm så böjer den ögonfransarna. Den slet tydligen inte så mycket på dem. Ninni har ju helt underbart långa, täta, böjda fransar och mina pekar nästan nedåt, så raka är de. Fuskigt va?

Jag återkommer med bild, då jag fortfarande inte köpt någon kamera.

Nu ska jag snart till Tania.

Än en gång: Tack Uffa.



Det här är jag när jag hoppar studsmatta. Jag tycker det är mycket roligt, men jag håller alltid på att kissa på mig när jag gör det, för jag skrattar sådant. Det är ju lite tråkigt.



PS: Jag kan gunga också...


Kommentarer
Postat av: Josephine

Schyssta bilder!!

Postat av: Ludvig

Hejhej=) jag är ny här så ja hitta inget bättre ställe o skriva till dig. Du kommer ihåg mig från 55an igår? Jag ville ju ha den där bilden, haha. Tror du att du kan skicka den på nåt bra sett?:) puss

2007-03-25 @ 11:31:32
URL: http://luddemedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback