Medaljjakt (Anna)

Det börjar nog bli lite brått med att skaffa medaljer till nästa helg.

Idag gick jag upp klockan sju för att städa. För att klockan elva ska jag vara hos frisören så ska hon se vad man kan göra med mitt "permanentade" hår. Sen ska jag baka till kören. Det är min tur idag. Jag tänker baka rulltårtor. Jag vet att jag gjorde det förra gången med, men de blev ju så goa!

Sen är det gymnastik. Igår var för övrigt jag och Ninni på Östergötlands gymnastikförbunds årsmöte och knöt viktiga kontakter. Som de eldsjälar vi är.

Jag skriver om gymnastik, musik eller mat på min blogg. Ni får ursäkta om det inte är så intressant, men det är ju mina intressen... Och katterna med ja...

image195
Pappa Jim, dagen till ära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback