Lite om min helg (Anna)

Som alla vet var jag ju på tjejig fest hos Helena ute i Värsta i lördags. Jag vill inte gå emot strömmen, utan även jag lägger ut lite bilder från kalaset.

174189-149
Helena

174189-148
Josse

174189-147
Cici och Frida

Det var mycket trevligt. När jag kom hem gick jag till marcus och var där ända till klockan tio i sex. Sent va? Iallafall när jag var tvungen att se starten på Vasaloppet på söndagmorgonen och jag kände mig som en halvdöd mullvad.

På eftermiddagen/kvällen var jag och fikade med Jesper, som var hemma lite (han bor i Umeå annars, den jäveln). Han är en helt uuunderbar människa. Han är även mitt safety card, om vi inte är gifta när vi fyller fyrtio så ska vi gifta oss med varandra. Det kan vara bra att ha...

174189-146
Jesper

Vi fikade baklänges, först åt vi semla/biskvi och sen toast. Mmmm...

Ännu senare på kvällen var jag med Linus (Lina). Vi hyrde en film, och som vanligt lät jag Lina bestämma film, så det blev en ganska dålig. Shit happens...

Idag somnade jag på föreläsningen i skolan. Men jag vaknade av att jag kom på mig själv att jag hade somnat och skrek högt: "oj".

Nu har jag varit ute med Esso och Grappo (det är inte helt enkelt att gå ut med en döv hund). Sen ska jag på gymnastik.

Kommentarer
Postat av: Linda

OJ!!! Haha...de va sååå kul...tror tycärr inte att nån annan märkte de...

2007-03-05 @ 21:39:19
Postat av: Anonym


Efter de stora festerna kan du ta en lugn dag och
därför Bloggar jag nu iväg en inbjudan till lunch -långlunch - så jag kan tala om mina resor all over the world - eller om anat som berikar. Män,drinkar,
Det ska nog gå vägen. Du får ringa EF

2007-03-06 @ 01:01:47
Postat av: gulla

Du Anna, välkommen hem till mig på lite lunch då och då. Har ringt dig några ggr men du har inte svarat och inte ringt upp. Jag fixar det mesta. Det går alldeles utmärkt med kort varsel. Välkommen. Kramen gulla

2007-03-06 @ 01:14:44
Postat av: Anna

Hej GUlla!

Jag kommer jättegärna till dig nån dag snart! Jag har ju ingen nummerpresentatör, men borde verkligen skaffa det så jag kan se när folk ringer.

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback