Kör och bakeri (Anna)

Ikväll var jag ju på kören. Det är ju tyvärr inte så roligt längre då vi får sjunga tråkiga sånger och ledaren bara pratar om en massa skit. Idag fick vi ialla fall sjunga roliga sånger, fast kantorn pratade mycket som vanligt. Vi sjöng Ave Verum Corpus, Lova Guda Från Himmelen, Saliga Visshet, Psaltarpsalm 150 + en ny sång som var väldigt fin. Så det var riktigt kul! Jag kan rekomendera våra påskdagenkonsert i Ö. Tollstad kyrka klockan 18.00. Kom och njut (av våra snygga vinröda körkåpor...).
Jag hade ju bakat rulltårtor med, de blev inte lika bra som sist. Förjävligt.

Måste få säga att jag är mycket stolt gymnastikfröken idag, då Ludvig gjorde en klockren barani. I'm proud!

Hej hopp. Imorrn är det fredag, sen är det lördag med personalfest och jag ska bli jättefull! Ha roligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback