Imorn tar jag nog min torsdagströja (Anna)

Hej!

Idag har jag vart på Ninnis skola och pratat om gymnastik på deras temadag. Fyra gymnaster från den skolan visade lite spagat och split, hjuulning, rondater, handvolt, huvudvolt och sånt. Det var roligt. Och roligt att träffa Ninnis klass, och se hur hon jobbar.

Sen skulle jag ju som bekant permanenta håret. Det gjorde jag. Men det visade sig att mitt hår var för tungt. Så det hände inget alls, förutom att jag blev 932 kr fattigare. Nu önskar man att man vora Ninni och vågade gå och klaga. Jag frågade ju faktiskt först om det verkligen skulle gå, eftersom att alla andra frisörer har sagt att det inte skulle göra det. I'm väääry dissapojntäd.

Sen gick Ninni och jag på Ikanohuset, goddamn vad afferäerna suger där. Men vi åt god mat på chili iallafall.

Och ikväll var det äntligen dags för Grey's anatomy igen. Jag är lite kär i den serien. Eller, ganska mycket faktiskt.

image177

Kommentarer
Postat av: Alle

jag kan klaga åt dig, säj bara till =)

2007-03-15 @ 10:52:48
Postat av: Anna

Ja kan du inte det?? Det värsta är ju att frisören var så rar. Då vill man ju inte vara till besvär...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback