Idag har jag vart med Annika (Anna)

Hej.
Idag har jag vart med Annika. Vi hyrde film och åt kebab och godis, det vill säga var allmänt nyttiga. Annika är, tillsammans med Helena Hjerth, min allra äldsta kompis, då vi är gamla grannar. Det är härligt att vi har börjat ses igen, hon är rolig hon. Speciellt nu när hon ser ut som ett mongo, då hon just operarat axeln.

image158

image159

När vi var små såg Annika verkligen ut som en liten ängel, med sina stora bruna ögon och blonda lockiga hår, och hon är ju faktiskt ett bevis på att man faktiskt kan se ut som en ängel även när man är vuxen! Vuxnare...

image161

Men hon kan verkligen se ut som ett mongo också, här med det beryktade axelstödet.

image162

Idag på jobbet så sa Pelle åt mig:
- Anna, ta ett par we-jeans vet ja.
Sjyst va? Jag ska välja ett par jeans på fredag när jag jobbar igen. Men hur många blev avundssjuka på mig/mitt jobb nu? Bara liksom, gratis svinsnygga jeans, JA TACK!

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: frida

skitunge. på mitt jobb kan dom på sin höjd säga "frida, ta en chokladkaka som datumet har gått ut på vet ja."
klasskillnad anna. vad händer på lördag förresten?

Postat av: Anna

Kom till mig så ska det bli party av!

Sex drugs 'n' melodifestival.

2007-03-07 @ 22:55:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var la för att han inte ansåg att du kunde representera Sportif med de fula tygtrasorna du har på kroppen....hahahahahaha!!!

På mitt jobb kan man försten få med sin några bajsblöjor hem om man vill, men jag tror ingen har nappat på idén ännu....

2007-03-08 @ 17:54:09
Postat av: Josephine

Det var från mig, skitbloggen tar bort namnet så fort man börjar skriva kommentaren!

2007-03-08 @ 17:55:10
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, man tar ju hellre en bajsblöja än ett par jeans... HELT KLART!

2007-03-08 @ 22:32:22
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback