Äntligen! (Ninni)

Äntligen går det blogga igen! Anna har redan så väl utryckt vårt missnöje över bloggen så jag orkar inte ta upp det igen, men jävligt skitilla är det i alla fall! Är hemma på en snabb mellanlandning. Ska strax iväg på gympan men var tvungen att rasta lillkillen först. Ska vikariera för Karin på lillgympan också och det är inte speciellt kul. Suck suck, Anna och jag får göra det bästa av situationen.

Efter gympan blir det bråttom hem att bänka sig framför TVn och kolla in Cici i Pokerfejs. Visserligen vet jag redan hur det går, men ändå! Det ska bli jättekul. Tror dessutom att jag plockade några coolpoäng hos ungarna, de blev mäkta imponerade. Det är tur att man har Cici när man inte är så cool själv. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, varför vet du hur det går men inte vi andra?? det kallar jag fusk!!

Angående den där titten, söndagen var jag ju inte sådär jättepigg som du kanske läst. Bättre att inte säga någon dag alls...haha!

KRAM!

2007-03-01 @ 16:14:42
Postat av: Josephine

Hmm, varför vet du hur det går men inte vi andra?? det kallar jag fusk!!

Angående den där titten, söndagen var jag ju inte sådär jättepigg som du kanske läst. Bättre att inte säga någon dag alls...haha!

KRAM!

2007-03-01 @ 16:14:47
Postat av: Anonym

Du är välkommen på ett helt spontant besök när det passar dig. Ring bara innan så det är säkert att jag är hemma. Du verkar må bättre nu!

Vad ska du gå på för föreläsning på studiedagen? Jag ska på den med dom som har skrivit Bert och Sune, kan nog bli kul. Kramar!

2007-03-01 @ 19:57:47
Postat av: Ninni

Hihi, nu vet du hur det gick. Va kul det var!

Vi behöver inte bestämma någon tid. Vi kan ta det spontant istället, ring innan bara så jag är hemma.

Vad ska du gå på för föreläsning på studiedagen? Kramar!

Postat av: Anna

Jaha nu funkar inte kuk-bloggen igen....

2007-03-01 @ 23:24:56
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback