And the Winner is... Kristin Kellander (Ninni)

Päronet och jag gick upp tidigt imorse för att gå på tipspromenad på hundklubben. Vi är så mycket svensson att jag nästan blir generad. Hur som helst, jag vann och P kom tvåa. Mycket bra utdelning alltså. Jag vann en kalasfin värmeljuskrona som kommer passa perfekt i gästrummet och P vann Höganäsmuggar. Det är bra att vara allmänbildad!

Under dagen har vi även hunnit med två omgångar fikagäster och ett femårskalas.

Jag har planerat massor kul med kidsen till imorgon. Riktigt gött med måndag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Cici

Grattis grattis. Fint att höra att du får priser för din allmänbildning!

Postat av: felix

bra med en ljuskrona

2007-10-29 @ 18:19:39
Postat av: Anitha Hansson

ASG!!! Här kommer Gam-Tanta in o vill fråga..
Hittar "minne" Ojoj...död älskad hund...Fattar jag ju genast..
Nähänääää....*Fnissar...
-Jättekul att hitta hit...(MoHaaaaaa) även om denna sida inte egentligen e för "Oss Gamlingar"
hahaha
Antar jag
men desperat housvifes.....Bilder från Klubbarp?????
Barn Med Hund-
Visst tog du en bild på Casper med Flatten???
Mitt batteri valde ju att ta en sen semester just DÅ
Men du tog en bild på min LYYYSANDE Lillponke.
han lyste ju som en stjärna med glitter i ögat
KAAAAAAAN inte ja få en kopia??????
De skriiiker efter ett foto på Vovve.net i min blogg (flattematte)
Ni var ju ett "gäng" av er ras, hoppas ni fick önkade esultat.Haha.Jag fick massor av mer än jag väntat, då jag obsalut INTE tänkt ställa Fröken Sällskapdam.men väl inne i ringen med min Yngsta (AnneLii) så var hon ju Primadonna..haha.Fet ,men väl erfaren..Akta er för Retrieverfodret.det e sketafett..hehe...Nåja Tillbaka till min Enkla fråga...
har du lust att skicka fotot på Casper o Mèra till mej för Blogg??
Vore jätte-tacksam
Krame o TACK för hjälpen
Anitha
(AnneLiis MuM)

2008-05-03 @ 16:43:56
Postat av: Tant Fåne

Haha..jag e ju mej ( o barnen) själv närmast!!!!
Klart jag vill veta hur det gick för er?
Såg att det gick bra med "NÅN" mopps-men för mej att skilja dem??? ASG!!!
Det var ju ett HAV!!!har lite bilder innan kameran gick o la sej.... med Pinnen mitt i havet! haha
Hoppas NI var nöjda med utställningen!!
Jag vart så chockad att jag bara sprang runt o loooog
Hehe..
Jaja.....
har du lust att skicka bilden OM du har den?
Tackar på förhand..
AnneLiis o "De Övrigas" MuM - Anitha

2008-05-03 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback