Underbara morgon/förmiddag (Ninni)

Det är inte dumt med semester. Det skulle man ha oftare.

Så här ser en typisk semesterförmiddag ut för mig. Uppe med tuppen (Ragge) för en promenad till den lokala bonden. (I know, tantvarning...) Bonden har nyskördade jorgubbar = smarrig frukost. Jag älskar jordgubbar! Frukosten intas på mitt nylagda altangolv tillsammans med corren. Ja, inte på golvet bokstavligt, ville bara berätta att jag har ett altangolv nu. Stod inte något intressant direkt i corren, som vanligt. Har jag berättat att grannen levererar corren till min dörr varje morgon så jag slipper gå bort till postlådan. Det är lyxiga grannar det!

174189-635


Idag ska jag pyssla med lite förberedelser till midsommar, typ handla och göra köttbullar och sånt. Däremellan ska jag SOLA! Ha det bra, alla ni som inte är lediga.

Kommentarer
Postat av: Hanna Kruuse

Så du hittade jordgubbar till slut?! Du var ju så sugen på det sist vi sågs! Ligger själv hemma sjuk som sagt. Perfekt att skriva till dig då jag inte kan prata så bra:-)

2007-06-20 @ 16:42:26
Postat av: Ninni

Krya på dig gumman! Se nu till att du kurerar dig snabbt så du kan komma ner i helgen. Puss puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback