TV-spelskväll (Anna)

Ikväll har jag, Linus, Ninni, Per varit hos Cici, Daniel och spelat TV-spel. Först fick vi god mat.

image680
image681
image682

Mmmm...

Sen spelade vi tennis på Wii

image683
image684

Cici och Daniel gjorde annat (dvs Daniel försökte mörda Cici).

image685

Det blev lite båling.

image686

Och lite baseboll.

image687

Sen körde Ninni och Cici Mariokart. Linus gick och jobbade igen (boring boy). Jag, Per och Daniel kopplade ihop våra Nintendo DS och körde Mariokart mot varandra. Vi var riktigt nördiga!

Citat 1:
Jag har aldrig bott i Mjölby, bara varannan helg. (Linus)

Citat 2:
- Jag ska nog besöka arbetsförmedlingen i Mjölby nån dag. (Ninni)
- Ja, gör det! Den är jättefräsch! (Linus exalterat)

Citat 3:
- Men hålen i osten smakar ju inget. (Per)

Och slutligen till er som saknar Cicis blogg. En idolbild:

image688

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mumsigt det ser ut!

2007-06-27 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback