Tisdagkväll (Anna)

Jag tvättar ikväll, det är roligt tycker jag. Men jag tvättar bara kläder. Inte de fem uppsättningar av användna lakan som väntar på att bli tvättade. Det är däremot tråkigt.

Till er som läser vill vi be er att kommentera mer. Det är inget roligt att skriva när man aldrig får nåt tillbaka. Till er som  kommenterar vill vi säga tack, det värmer.

Jag ska städa köket nu.

Imornkväll ska jag leka med Johanna. Det ska bli roligt. Sen är det torsdag och jag ska lämna ryggmärgsprov och på kvällen bär det av på midsommargalej. Sen kommer jag inte tillbaka förrän söndagkväll, så det blir tomt på bloggen då. Men det är ju ingen som läser ändå för all del. (Ja, jag är lite bitter.)

Och till Gulla; nog var maten mer än okej?

Kommentarer
Postat av: Tania

i morrn kväll? var ska ni ses och hur dags? jag slutar 21. kanske kan titta förbi då?
vad ska du göra på midsommar?
puss och hej jag är en kommunist-tjej. haha

2007-06-19 @ 21:08:58
Postat av: Anonym

Nja - ok med maten, men vi ska gå till hörnan Ågatan/Snickaeg - då snackar vi god mat.Lycka till med tvätten.
Önskar dig en jättekul midsommar med fint väder.
Lägg dessa blommor under kudden på midsommarafton så får du se vad som händer.
- Lars Ebbråd
- Erik Testål
- Aj, häststank
- Folkripa
- Öje Giftmärg
- Ebba Kalk
- Anna Gärd Tik
vaddå - inte hört talas om dom. Nu ser jag att jag kastat om bokstäverna. Nu får du göra det oxå och se vad de egentligen heter. Ha det gott kramgulla

2007-06-19 @ 21:10:34
Postat av: Okänd tjej

Ok! Här kommer en kommentar: din blogg är väldigt rolig :) Ska kommentera mer

2007-06-19 @ 22:59:04
Postat av: Carro

Hej igen Anna! Jag kommenterar väl med då så du känner dig lite uppskattad :) Du kan kika in på min blogg med om du vill... Där är det INGEN som kommenterar utan folk gör det IRL som det så fint heter istället. Hopplösa stenålderpolare man har... Har skrivit in adressen på e-mailfältet (vill vara lite hemlig av mig).
Glad Midsommar förresten! Jag och Mange firar här hemma i Gbg och sen drar vi på semester till Tunisien på söndag. Najs!
Kramkram

2007-06-20 @ 08:31:11
Postat av: johnny cider

intressant

Postat av: M

Okej, ska försöka kommentera mer.. hoppas det räcker med hahahahha ibland dåra?

2007-06-20 @ 12:57:54
Postat av: Hanna Kruuse

Lycka till med provet gumman! Vi ses förhoppningsvis på fredag. Annars får du har en toppen midsommar!

2007-06-20 @ 16:44:44
Postat av: Anna

Åh vad lycklig jag blir nu!
TANIA: Förlåt att jag inte läste din kommentar innan, jag vet inte om det är till nån hjälp när jag skriver att vi var på Magnolia, för nu är jag hemma.
GULLA: Tack för det roliga ordknåpet, jag har löst vissa men det är svårt! Vi tar ditt matställe nästa gång!
OKÄND TJEJ: Tack så mycket. Jag är säker på att din blogg skulle vara minst lika rolig om du hade nån, men det är bara en chansning.
CARRO: Åh Tunisien vad härligt! Jag ska gå in på din blogg nu och frossa i ditt liv...
JOHNNY CIDER: -
M: Hahahaha räcker utmärkt, som du kanske märker på mina vänner är jag inte så kräsen av mig.
HANNA: Ja vi måste ses på midsommar, du får då inte vara sjuk för du blir jag ledsen!

2007-06-20 @ 23:02:09
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

CARRO CAROO CARRO!
Jag kan inte se fältet med adressen (antingen är bloggen dålig eller jag oteknisk...). Please skicka igen!
PS! Hälsa Mange.

2007-06-20 @ 23:37:06
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback