Morgonstund har guld i mun (Anna)

Eller inte. Jävla skitsnack. Jag vill sova.

Idag ska jag jobba. Och idag har jag den stora äran att få jobba med både Arvid och Pelle. Det ska väl bli för härligt. Sen är det lördagkväll. Då blir det partäj (som Ross skulle sagt) (ja, jag känner dem och får referera till dem när jag vill). 

Det regnar. Jag som ska gå till jobbet och allt. Kanske blir det bil ändå. Ja, det tar ju längre tid att åka bil ner och hitta parkering och allt, men man slipper ju bli blöt. Dagens i-landsproblem i mitt liv. Ska jag gå och bli lite blöt, eller åka bil?

Kommentarer
Postat av: linda

Hejhej! hur mås de? har så fullt upp me jobb att ja inte hinner hålla mig uppdaterad med varken din eller min blogg. du kanske kan börja blogga åt mig? ha de gött! kram kram

2007-06-30 @ 12:09:45
Postat av: Anonym

Hallå där. Tur att du är tillbaka på banan igen Anna (alltså i upprätt ställning).
Wiliam och jag var på Citygross idag - vi var där bland andra kycklingfiléjagande damer. Oj oj vad Wiliam trivs i mitt sällskap. Han vill gärna visa vad han går för - så häng på någon gång. Kramen

2007-06-30 @ 16:01:14
Postat av: Anna

Tjena Linda. Det mås fiiint. Hur mås det själv? Hur är det i storstan? När kommer ni hit igen? Kram kram!

Postat av: Anna

Tjena Gulla! Jo visst vill jag hänga på. Jag jobbar ja på dagarna, men på kvällarna och söndagarna är jag fri för dej och Wiliam. Ha det bra. Kram kram

2007-06-30 @ 22:39:29
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback