Min Vecka (Ninni)

Vilken vecka! Så här ser den ut.

Tisdag: Jobb, jobb, jobb och så ett besök hos frisörCamilla på kvällen. (Foto kommer ev. senare...)

Onsdag: Jobb (min klass ska ordna avlsutningsmiddag åt 6orna på skolan, blir nog skoj) och ett blixtbesök på Ikano på kvällen för att förhoppningsvis hitta en klänning till bröllopet.

Torsdag: Skolavslutning i kyrkan på f-m (måste komma ihåg pappersnäsdukar - gråter alltid när det är lite stämningsfullt i kyrkan). Därefter jobblunch och på e-m ska jag hinna rensa ur klassrummet på mina grejor. Vet ju inte om jag kommer tillbaka i höst. Det kommer ta lååång tid. På kvällen ska vi lärarkollegor svänga en bägare på stan.

174189-528

Fredag: Besöka en kollega på dan. På kvällen ska hela familjen Kellander till hela familjen Kvist. Anders, som var som en bror för mig när jag var liten, är hemma på besök. Han bor i Sydafrika och har nyligen (okej förra sommaren) fått barn.

Lördag: Vi styr Röda Blixten mot Järnforsen i Småland för att gå på Malin och Kaspers bröllop. Kanonkul! Ragge ska bo på Slåttervägen, Grappo har redan frossa och ont i magen.

Söndag: Vi kommer hem från Småland framåt eftermiddagen. Förhoppningsvis lite bakis, P får köra hem. På kvällen är det syjunta hos Josefine i Ödeshög.

Puuh...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kom ihåg näsdukarna, du räddade mig Kristin, men tyckte mer det liknade dasspapper;)
Kul kväll på krogen igår, men väl kallt med jordgubbsdaquiri brrrr!
Huvudet satt kvar idag, men det var bra tungt igår.
Kram Å (el P?;)

2007-06-15 @ 20:45:44
Postat av: Ninni

Så du hittade hit Åsa! Tack för senast, det var ju kanonkul! Trist med huvudvärken bara. Själv hade jag lite ont i huvudet dagen därpå istället, förstår inte varför... Hoppas att vi ses snart! Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback