Min nya kamera (Anna)

Igår lämnades äntligen uppsatsen in. Det firade jag, Linda, Lina och Ia med att äta på Ming. Det var gott. Sen gick vi lite på stan. Jag köpte ett par jeans, en t-shirt, två linnen och två bikinis. Sen åkte Linda och jag till först Ica Maxi där Linda köpte filmer. Sen gick vi till Elgiganten och jag köpte en kamera. Eftersom jag är lite dum i huvudet (enligt Arvid och Mats iaf) tog jag även en försäkring till, vilket man tydligen inte ska. Så hela kalaset gick på 3588 kr. Men den är bra fin också...


image433

Kommentarer
Postat av: Ia

Ah de va gottttti på Ming och ja va mätt heeeeela dagen!!!
Vilken söt kamera!!!!!!!!! En sån skulle ja me vilja ha.
De blir kalas me avslutning på tisd, hoppas det är sommar då och inte regn som nu.
Vad fin du och din syster va i tidningen me! Inga feta lår så långt ögat kan nå!
Ha en bra helg, hörs på tisd. krams!

2007-06-01 @ 16:23:00
Postat av: Anna

Det var din kamera som inspirerade mig... Den var så fin så jag ville ha nån riktigt gullig jag med.
Ja tisdag blir härligt, ja känner på mig att det blir strålande sol, då jag är lite tjenis med Gud och säkert kan fixa det....
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback