Kafferep (Ninni)

En bra sak med semester är att det finns tid att surfa runt på olika kafferep. I måndags var jag till exempel hos farmor. Hos farmor var även min fasters gamla väninna Anna-Lisa. Farmor säger att Anna-Lisa tycker så mycket om mig "för att hon vet när du föddes". Hmmmm...

Hur som helst, många kakor och mycket tantprat blev det. Mysigt.

174189-640
Farmorn brygger kaffe. Man kan inte tro att hon är 91 år!  Dessutom är farmor helt rätt ute modemässigt. Snygg klassisk klänning med tunnt blått skärp.

174189-639
Farmorn letar smidigt efter kaffefilter högt upp i ett skåp. Farmor är endast 138 cm lång och därför är det mesta högt för henne.

174189-638
Ett urval av de delikata kakor som serverades. Nu är jag inte mycket för kakor men farmors är mycket goda.

Anna och jag har världens bästa farmor.

Kommentarer
Postat av: Hannele

Smaskens.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback